Tonight's new episode on gay and Victory Sports
7 tonight on the new episode of Victory. Since the award-winning plays have made the courageous decision last week by the sports program again tonight
Paolo Colombo
will speak about homosexuality and sports.
I was able to talk to Colombo only a few minutes ago and besides being obviously pleased at the outcome of plays produced by the program last week he wanted to thank the football clubs in Catania, Inter and Sampdoria were Unique to immediately declare their willingness to be interviewed on the subject of gay footballers in the world of football.
He also reported that the episode on Friday, has had an effect he desired: one of the guys
KingKickers Friday, December 12, 2008
Heart Palpitations Kidney Disease
that last week he did coming out and playing in a championship team has talked about his promotion homosexuality to his father, coach the same team that had not seen the episode. The father gave the child the answer that many students who are preparing to reveal their homosexuality to their parents would like to receive: "If you're happy, your happiness is also mine."
Paul Finally, I want to thank for his availability and gentilezza, mi ha dato alcune anticipazioni sulla puntata di stasera: Saranno trasmesse le scene tagliate da Rai2 di Brokeback Mountain, film vincitore del leone d'oro alla mostra del cinema di Venezia. Victory tornerà poi a parlare di gay e omosessualità con le testimonianze di Hernan Crespo, Kakhaber Kaladze, Christian Maggio e del campione del mondo del 1982 Paolo Rossi.
A proposito di questo servizio Paolo Colombo mi ha riferito che al termine dell'intervista è rimasto a parlare a lungo con Crespo e durante la conversazione ha rivelato al calciatore la sua omosessualità. Crespo, pur non essendo gay, si è informato sulla storia personale di Paolo e sul suo recente coming out: alla fine sembrava Hernan l'intervistatore. "Hernan è un ragazzo molto intelligente e ricorderò per sempre quella conversazione, è stata bellissima. Succede spesso che un ragazzo gay e uno eterosessuale diventino amici perché sapendo da subito che la storia non è possibile si instaura un sincero rapporto di amicizia".
Anche in questa puntata ci sarà un'intervista che farà molto discutere, come quella della settimana scorsa al calciatore escort della quale si è parlato in molti spogliatoi di serie A e non solo: Paolo intervisterà Marco Poggi, scrittore emergente di 28 anni, che presenterà il suo libro e che racconterà di avere da due anni una storia d'amore con un calciatore italiano che gioca in una grande squadra di serie A. Another service peppered the story of a former footballer, now a writer, who recently wrote a book that he has received during a riot, an oral report by a former teammate of Vicenza.
A bet not to be missed!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment